جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

مشاوره ماليات بر ارزش افزوده

۳۶ بازديد

مشاوره ماليات بر ارزش افزوده

نام ماليات بر ارزش افزوده به گوش اغلبمان خورده، ولي به طور دقيقي نمي دانيم در اين ماليات نام آشنا موضوع از چه قرار است و نسبت به مشمولين اين ماليات، مواعد پرداخت، شيوه پرداخت و نرخ آن آشنايي نداريم. در مشاوره هاي ارزش افزوده دقيقا از همين ابهامات گره گشايي مي شود، ضمن اينكه نكات كليدي در ارتباط با اين ماليات بيان مي گردد و اطلاعات مفيدي در اختيارتان قرار مي گيرد، در آخر بايد اضافه كنم قوانين و مقررات حقوقي و مالياتي دائما در حال تغيير و به‌روزشدن هستند و در مشاوره هاي مالياتي شما اطلاعاتي را دريافت مي نمائيد كه به صورت لحظه اي رصد گرديده اند.

 

ماليات بر ارزش افزوده چيست؟

ماليات بر ارزش افزوده مبلغي است كه فروشندگان كالا يا خدمات از خريداران خود دريافت مي كنند و زمانيكه خود در مقام خريدار باشند آن را پرداخت مي نمايند، در حقيقت اين گونه از ماليات هزينه مالياتي را از گردن توليدكننده برداشته و ميان زنجيره توليد، توزيع و در نهايت مصرف تقسيم مينمايد، اين شيوه دريافت ماليات، غير مستقيم و چند مرحله اي بوده و شيوه محاسبه و دريافت آن براساس ارزش مبادله اي است كه در هر مرحله از زنجيره توليد- توزيع- مصرف تعيين مي گردد .

اين ماليات همانند زنجيره اي است و در هر مرحله اي از خريد و فروش كالاهايي كه ارزش افزوده به آن تعلق مي گيرد، شاهد اضافه گرديدن آن به بهاي كالا و خدمات افزوده شده هستيم كه اين بها توسط خريدار آن كالا پرداخت مي گردد، البته دريافت كننده اين ماليات مكلف است آن را به سازمان مالياتي كشور پرداخت نمايد .

ماليات بر ارزش‌افزوده در نهايت توسط مصرف‌كننده نهايي پرداخت مي‌شود و اين هزينه براي مشاغل نيست. در واقع اين ماليات به عنوان درصدي از قيمت شارژ مي‌شود، به اين معني كه بار مالياتي واقعي در هر مرحله از زنجيره توليد و توزيع قابل‌مشاهده است.

 

معرفي مدير فني گروه مشاوره ماليات برارزش افزوده

جناب آقاي افشين فتحي

سوابق كاري مهم:

  • رئيس حسابداري گروه فن آوا – شركت فن آوا كارت
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي شركت تجارت الكترونيك بانك دي
  • معاون مالي، اداري و برنامه ريزي اقتصادي بهروي تهران بزرگترين شركت مهندسي ريلي كشور

 

گواهينامه ها و افتخارات:

  • عضو انجمن مهندسي مالي ايران و خاورميانه
  • عضو انجمن حسابداري مديريت
  • تجزيه و تحليل صورتهاي مالي مطابق با استانداردهاي روز
  • ايزو – IMQ
  • مسلط به قوانين ماليات و ماليات بر ارزش افزوده و تحليل مفاهيم
  • كدينگ سيستم هاي حسابداري و قيمت تمام شده
  • لايحه نويسي و

مشاور ماليات بر ارزش افزوده كيست؟

مشاور ماليات بر ارزش افزوده همان مشاور مالياتي است كه ازميان وكلاي مالياتي گزينش مي شود، اين مشاوران علاوه بر تحصيل و كسب تخصص در شاخه هاي مالي به قدري در حوزه هاي حسابداري و حسابرسي آبديده شده اند كه اشرافي كامل نسبت به حقوق و قوانين مالياتي دارند، البته نبايد از تجربه اداره پرونده هاي مالياتي اين مشاوران در مراجع قضايي غافل شد، تمامي اين تجارب به انضمام اشراف كامل به قوانين، بخشنامه‌ها و آيين‌نامه‌ها، مشاوران مالياتي را قادر مي سازد كه سازمان ها را در پرداخت ماليات كمتر ياري رسانند، در صورت دريافت راهنمايي هاي اين مشاوران از جريمه مالياتي خبري نخواهد بود، كما اينكه با سنجش راه هاي ضرر احتمالي قادرند از بروز هرگونه ضرر در مجموعه شما ممانعت به عمل آورند.

 

ارزش افزوده چيست؟

به زبان ساده ارزش افزوده به ارزشي اطلاق مي گردد كه در هر مرحله به كالا و خدمات افزوده مي شود. اين ارزش، هر يك از مراحل مربوط به زنجيره توليد تا مصرف را شامل مي شود و در هر يك از اين مراحل هم به دليل كاري كه روي آن كالا صورت مي پذيرد ارزش افزوده پيدا ميكند به عنوان مثال فرآيند توليد سازه هاي چوبي را در نظر بگيريد اين سازه ها از مراحل اوليه توليد كه همان چوب خام است تا زماني كه به سازه اي قابل استفاده تبديل گردد، در هر مرحله از برش تا منبت كاري و رنگكاري ارزش افزوده پيدا مي كند و در تمام اين مراحل خريدار آن را مي پردازد، با اين اوصاف ارزش افزوده مربوط به كالاها يا خدماتي است كه سير تكاملي چند مرحله اي را از توليد تا مصرف طي مي كنند تا به دست مصرف كننده نهايي خود برسند.

3qzk_s18.png

وكيل مالياتي كيست؟

وكيل مالياتي همان مشاور مالياتي است ولي اطلاق نام وكيل به اين معني نيست كه از لحاظ حقوقي داراي درجه وكالت است، در حقيقت اين مشاوران در اداره و رسيدگي به پرونده هاي مالياتي موسسات وكالت دارند تا به نيابت از مديران مجموعه از منافع آنها و اظهار نامه هاي مالياتيشان دفاع نمايند، اين وكالت نامه به سبب تسلط آنها به  قوانين، مقررات، بخشنامه‌ها و آيين‌نامه‌هاي مالياتي صادر مي شود، اشراف بر استاندارهاي مالياتي اين وكلا را قادر به دفاع از اظهار نامه هاي مالياتي و خلاصي موسسات از جريمه ها و هزينه هاي مضاعف مالياتي مي نمايد.

 

دوره مالياتي در ارزش افزوده چيست؟

طبق ماده ?? قانون ماليات بر ارزش افزوده، هر سال شمسي به چهار دوره سه ماهه تقسيم مي گردد كه تقريبا معادل روزهاي يك فصل است، اين دوره هاي مالياتي را در زير برايتان گرد آورده ايم:

  • دوره نخست : فصل بهار به مدت ?? روز
  • دوره دوم: فصل تابستان به مدت ?? روز
  • دوره سوم: فصل پاييز به مدت ?? روز
  • دوره چهارم: فصل زمستان به مدت ?? روز در سال هاي عادي و ?? روز در سال هاي كبيسه

مودياني كه مكلف به پرداخت ماليات بر ارزش افزوده هستند بايد ظرف مدت ?? روز از اتمام هر دوره مالياتي، اظهار نامه مالياتي خود را از طريق سايت ارزش افزوده به نشاني www.evat.ir و مطابق روش اعلام شده توسط سازمان امور مالياتي ارسال نموده و نسبت به پرداخت ماليات تعيين شده اقدام نمايند، البته فراموش نكنيد كه لازمه ارسال اظهار نامه ارزش افزوده ثبت نام در سيستم ماليات بر ارزش افزوده و دريافت رمز ورود و نام كابري جهت ورود به سايت است.

مزاياي مشاوره مالياتي

?- شركت ها بايد بدانند واحد تجاريشان مشمول چه مالياتي مي گردد؟

?- رسيدگي مالياتي به چه صورت است ؟

?- به چه صورت مي توانند از جرائم و ماليات هاي سنگين خبر دار شوند ؟

?- به چه نحوي دفاتر و سيستم خود را كدينگ كنند كه در زمان گزارش گيري دچار مشگل نگردند؟

?- كمك به مديران عالي شركت ها در تصميم گيري هاي مهم و اساسي

?- اطلاع از قوانين و بخشنامه هاي به روز

?- لايحه نويسي حرفه اي و دفاع از حقوق شركت و جلوگيري از ضرردهي شركت

?- انجام و مشاوره و ارشاد به موقع موارد قانوني شركت در موعد مورد نظر

مشاوره مالياتي چه نتايجي در بر دارد ؟

?- بستن قراردادها، اسناد و صورت هاي مالي شما به بهترين شكل ممكن

مديران بايد ماليات خود را در مدت زمان مشخصي پرداخت نمايند در حالي كه در اين زمينه علم و اطلاعي هم ندارند يا با كمبود اطلاعات خود متحمل اشتباهات جبران ناپذير مي شوند و بخش عمده درآمد و گاها سرمايه شان را به دولت پرداخت مي كنند، در مشاوره مالياتي خبري از اين فرصت سوزي ها و خسارت هاي مالي نيست، اسناد به بهترين شكل تنظيم و در نهايت مالياتي منصفانه پرداخت خواهيد كرد.

?- خالي شدن ذهن مديران ارشد و هيات مديره از مشغله هاي مالي به عنوان مهم ترين دغدغه اصلي آنها

به عنوان مدير هر روزه با چند چالش مواجه هستيد؟ اداره و سرپا نگه داشتن يك مجموعه و پرداخت حقوق هر كارمند در شرايط فعلي اقتصادي، خود چالشي است كه هر ماه براي يك مدير تكرار مي شود و ديگر مجالي براي مواجهه با چالش هاي وسيع تري چون ماليات و بيمه باقي نمي گذارد به همين جهت حضور يك مشاور سهم عمده اي در كاهش اين قبيل نگراني ها دارد.

چگونه هزينه هاي مالياتي خود را كاهش دهيم؟

كاهش هزينه هاي مالياتي از دغدغه هاي اصلي هر بنگاهداريست، زيرا اين هزينه ها گاها به قدري سنگين مي شود كه بسياري از عهده پرداخت آن بر نمي آيند، به گونه اي كه در دسته هزينه هاي وحشت آور براي صاحبين مشاغل به شمار مي رود، اما در صورت استمداد از راهنمايي مشاوران مالياتي به دو روش مي توان اين هزينه هاي ناشي از ماليات را كاهش داد، اين دو شيوه از قرار پشتيباني مالياتي و دادرسي مالياتي است كه به توضيح هر يك از اين دو مفهوم به صورت اجمالي خواهيم پرداخت:

گام اول پشتيباني مالياتي: آنچه در درجه اول در پشتيباني مالياتي انجام مي شود، ارائه مشاوره به مديران موسسه و آشنا ساختن آنها با پيچيدگي هاي خاص قوانين مالياتي است. در حقيقت در اين بخش از كار، مشاور مالياتي يا كاركنان بخش مالي موسسه به تنظيم صورت هاي مالي مربوطه به شفاف ترين و دقيق ترين شكل ممكن مي پردازند تا در نهايت به پرداخت حداقلي ماليات بيانجامد، البته نظارت بر قراردادهاي منعقد شده، بررسي چگونگي پرداختي ها و دريافتي هاي موسسه و معرفي راه هاي معافيت مالياتي از ديگر فعاليت هايي است كه توسط اين مشاوران در بخش پشتيباني صورت مي پذيرد.

گام بعدي دادرسي مالياتي: از مرحله پشتيباني مالياتي كه عبور كنيم ديگر اظهار نامه مالياتي ارسال شده و نوبت به بررسي نامه اعمال مالياتي موسسه مي رسد، در اين مرحله پرونده مالياتي شركت در اداره ماليات، هيات هاي حل اختلاف و مراجع قانوني رسيدگي به پرونده هاي مالياتي مفتوح بوده و در حال رسيدگي قرار دارد، بنگاه داران هر ساله در مواعد معيني اقدام به تكميل و ارسال فرم اظهار نامه خود مي نمايند و مميزين مالياتي هم كه در اين مرحله ورود يافته اند، پس از بررسي پرونده ها و موارد مطروح در آن، در برخي موارد اظهار نامه موسسات را رد و خود راسا مالياتي را مشخص مي نمايند. در اين مرحله كه اصطلاحا آن را علي الراس شدن مي نامند، حضور فردي آگاه به عنوان مشاور ضرورت مي يابد تا با راهنمايي هاي خود شما را از پرداخت ماليات مضاعف خلاصي داده و از حقوق شما نزد مراجع مالياتي دفاع نمايد .

در حقيقت اين مشاوران و وكلا با بهره از تخصص، تجربه و تسلط خود نسبت به قوانين، ماليات صادره از سوي مميز مالياتي را برگردانده و مانع پرداخت ماليات مضاعف مي گردند .

 

تاريخ هاي مهم ماليات بر ارزش افزوده

مواعد قانوني و مهم پرداخت ماليات بر ارزش افزوده به شرح زير است:

الف- موعد عرضه كالا:

حسب مورد هر يك از تاريخ هاي صورتحساب، تاريخ تحويل كالا يا تاريخ تحقق معامله كالا كه مقدم باشد.

حسب مورد هر يك از تاريخ هاي ثبت دارائي در دفاتر يا تاريخ شروع استفاده يا تاريخ برداشت كه مقدم باشد .

در مورد معاملات موضوع ماده (?) قانون ماليات بر ارزش افزوده ، تاريخ معاوضه .

 ب- موعد ارائه خدمات:

حسب مورد هر يك از تاريخ هاي صورتحساب يا تاريخ ارائه خدمت كه مقدم باشد .

در خصوص معاملات موضوع ماده (?) قانون ماليات بر ارزش افزوده ، تاريخ معاوضه.

 ج- موعد صادرات و واردات:

در خصوص صادرات، هنگام صدور (از حيث استرداد) و در مورد واردات تاريخ ترخيص كالا از گمرك و در خصوص خدمت، تاريخ پرداخت مابه ازاء.

تبصره- در صورت استفاده از ماشين هاي صندوق، تاريخ تعلق ماليات، تاريخ ثبت معامله در ماشين ملاك است.

 

هزينه مشاوره تلفني ماليات بر ارزش افزوده

هزينه هر دقيقه مشاوره تلفني ماليات بر ارزش افزوده ???? تومان است، آنچه در مقايسه هزينه مشاوره هاي حضوري و تلفني به سهولت مي توان دريافت اين است كه از پرداخت هزينه هاي سرسام آور حضور نزد وكلاي مالياتي خبري نيست، كما اينكه هزينه فرصت و صرفه جويي در زمان، وقت و انرژي را هم مي توان به عنوان مزيت به اين نوع مشاوره هاي تلفني افزود . پس هر زمان، هر جا و در هر شرايطي ميتوانيد روي كمك مشاوران تلفني آرموو حساب كنيد .

 

تاريخ هاي ضروري مالياتي

اظهارنامه ارزش افزوده: آخرين مهلت ارسال فصل زمستان ??، تا ?? ارديبهشت ?? خواهد بود.

اظهارنامه عملكرد: مهلت ارسال تا ?? خرداد هر سال و اشخاص حقوقي تا ? ماه بعد از سال مالي مي باشد.

اظهار نامه مستغلات: آخرين مهلت ارسال ، تا ?? خرداد ماه خواهد بود.

خلاصه ليست حقوق: آخرين مهلت ارسال خلاصه ليست حقوق ارديبهشت تا پايان خرداد ?? خواهد بود.

پلمپ دفاتر قانوني: آخرين مهلت ارسال پلمپ دفاتر قانوني كل و روزنامه سال ??، تا پايان سال ?? مي باشد.

 

ماموريت آرموو در مشاوره ماليات بر ارزش افزوده

اولين ماموريت ما در اين بخش از آرموو آشنايي مشاوره گيرندگان با مفهوم دقيق ماليات بر ارزش افزوده است، بالطبع هر فرد به فراخور برخوردي كه با اين مفهوم مالياتي داشته نياز به مدد يك مشاور حاذق دارد، اما ارائه توضيحات با زباني ساده و قابل فهم همواره دغدغه بسياري از جمله خود ما بوده است، به همين سبب به شما قول مي دهيم درمشاوره هاي آرموو خبري از اصطلاحات غير قابل درك نيست، بلكه مشاوران ما هر مفهومي را به ساده ترين شكل ممكن به شما ارائه مي دهند و در صورتي كه نياز به دانستن اطلاعاتي جامع تر و كامل تر در خصوص مقوله مورد پرسشتان داريد تمامي اين ابهامات را مرتفع نمايند .

جهت اطلاع از اصطلاحات تخصصي در حوزه‌هاي مالي و مالياتي و رسيدن به پاسخ سئوالاتتان به بياني ساده و همه ‌فهم مي توانيد از راه هاي زير با مشاوران آرموو ارتباط برقرار نمائيد:

مشاوره مالي 021-45298

دانلود اپليكيشن 

 

منبع: https://www.armoo.co/vat-advice/

 

چه كسب و كارهايي از درگاه هاي واسط بانكي استفاده مي‌كنند:

۴,۹۵۰ بازديد

چه كسب و كارهايي از درگاه هاي واسط بانكي استفاده مي‌كنند:

آيا مي‌دانستيد به جز درگاه‌هاي بانكي مستقيم درگاه‌هاي واسط بانكي وجود دارد؟ برخي از سايت‌ها به دليل فعاليتي كه انجام مي‌دهند نمي‌توانند از درگاه بانكي مستقيم استفاده كنند به همين دليل از درگاه هاي واسط بانكي استفاده مي‌كنند.

در اين مقاله تصميم داريم ابتدا شما را با انواع درگاه‌هاي بانكي آشنا كنيم سپس به شما توضيح دهيم كه چه كسب و كارهايي از درگاه هاي واسط بانكي استفاده مي‌كنند. پس اگر به اين موضوع علاقه داريد در ادامه‌ي اين مقاله با ما همراه باشيد.

 

درگاه بانكي مستقيم

مثلا شما وارد يك سايت خريد اينترنتي مانند ديجي كالا مي شويد و به هنگام پرداخت خريد خود به طور مستقيم به يكي از بانك ها مانند: بانك دي، بانك مسكن، پارسيان و... متصل مي شويد و اين گونه هزينه‌ي اينترنتي خود را پرداخت مي كنيد.

اما براي برخي گرفتن اين درگاه پرداخت براي هر كسي كار آسوده و راحتي نيست و بايد مدت زمان زيادي را در صف  و بروكراسي اداري معطل بمانيد تا يك كسب و كار بتواند اين درگاه بانكي مستقيم را براي سايتش بگيريد.

به همين دليل يك راه حل ديگري نيز به وجود آمده است اين راه حل درگاه واسط بانكي نام دارد كه در ادامه اين نوع درگاه را براي شما شرح خواهيم داد.

 

درگاه بانكي واسط چيست؟

اين نوع درگاه به درد افرادي مي خورد كه تازه سايت اينترنتي خود را باز كردند، از طريق تلگرام و اينستاگرام فروش انجام مي دهند، كساني كه سايتشان ايي نماد ندارد و در نهايت نيز اين درگاه واسط به درد افرادي مي خورد كه به دليل فعاليتي كه سايتشان دارد نمي توانند به صورت مستقيم واريز و پرداخت داشته باشند مانند سايت هاي شرط بندي معتبر

درگاه بانكي واسط عملكردش به اين شكل است:

  1. مشتري خريدش را از سايت انجام مي دهد و برروي گزينه‌ي خريد كليك مي كند
  2. در اينجا خريدار اطلاعات خريدش را در سايت واسط مي بيند و مي تواند اين اطلاعات را ويرايش كند
  3. پس از اينكه خريدار، اطلاعات موجود در اين سايت را چك كرد بايد بر روي گزينه‌ي تاييد و انتقال به صفحه‌ي بانك كليك كند
  4. پس از كليك كردن برروي اين دكمه خريدار به صفحه‌ي شاپرك( صفحه اي كه تمام واريز ها در آن انجام مي‌شود.) منتقل مي‌شود. خريدار در اين صفحه واريز پول را به سايت واسطه انجام مي دهد.
  5. پس از اينكه تراكنش تاييد شد، خريد تاييد مي شود
  6. سايتي كه از روش درگاه بانكي واسط استفاده كرده است مي تواند با در دست داشتن يك حساب واقعي هر زماني كه بخواهد پولش را از سايت واسطه بگيرد. اين كار بين 1 تا 4 روز كاري طول مي‌كشد.

 

ويژگي‌هاي درگاه هاي واسط بانكي:

  1. فعال سازي سريع: همان طور كه در ابتداي اين مقاله نيز به شما توضيح داديم، براي داشتن درگاه پرداخت مستقيم شما بايد مدت زمان زيادي در صف بمانيد و مدارك زيادي نيز براي اين درگاه نياز است. اما درگاه واسط بانكي فعال سازي اش بسيار سريع است و شما با احراز هويت خودتان مي توانيد اين درگاه را در سايتتان داشته باشيد.
  2. تسويه حساب روزانه: خوب هر كسب و كاري هدف اصلي و نهايي اش كسب درآمد است. در قديم به دليل اينكه تعداد درگاه هاي واسط بانكي كم بود. اين درگاه ها در هفته تنها يك بار پول به حساب سايت داران وارد مي كردند اما با گذشت زمان تعداد اين درگاه هاي واسطه زياد شد به همين دليل براي دادن خدمات بيشتر به كاربران با يكديگر رقابت كردند به همين دليل امروزه تمام درگاه هاي پرداخت واسطه روزانه تسويه حساب انجام مي‌دهند.

منبع : دانلوديها

 

براي ولنتاين چي بخريم و چي نخريم؟

۵۳ بازديد

براي ولنتاين كادو چي بخريم و چي نخريم ؟

ولنتاين يا روز عشق بهانه اي براي كادو دادن به عشقمون است . كادو خريدن براي اين مناسبت بايد با توجه به ويژگي هاي اين روز انجام بشه تا به بهترين شكل ممكن انجام بشه . در اين مقاله سعي ميكنيم به شما كمك كنيم تا بهترين كادو ها رو بخريد و از اشتباهات رايج حذر كنيد .

 

همانقدر كه روز تولد براي آدم ها با اهميت است و يك اتفاق كاملا شخصي است كه از گرفتن هداياي شخصي لذت ميبرند ، روز ولنتاين هم به عنوان روز عشق با اهميت است كه همه انتظار هديه ولنتاين متناسب دارند . اينجا چند بايد و نبايد ساده رو براتون آماده كرديم كه براي انتخاب كادوي روز ولنتاين ميتونه به درد بخور باشه .

 

براي ولنتاين چي بخريم ؟

پكيج هاي ولنتايني ؛يكي از بهترين اقدامات ، خريدن يا ساختن يك پك ولنتاين مناسب شامل شكلات ، عروسك و يك كادو است . البته بين علماي امر در مورد اينكه بايد در داخل اين پكيج كادوي ويژه اي هم قرار بگيره يا نه اختلاف نظر هست . برخي معتقدند يك باكس شامل قلب ، شكلات و عروسك كامل هستش و نياز به چيز اضافه نداره ، اما برخي ديگر قويا معتقدند كه يك دستبندي ، كيفي ، سيگاري ، ست آرايشي يا ست اصلاحي يا ادكلني چيزي هم بايد اضافه كنيم وگرنه بسته كامل نيست .

انتخاب رو به عهده خود شما ميگذاريم و براي راحتي شما درانتخاب در موبوكادو يك بخش مخصوص كادو ولنتاين ايجاد كرده ايم كه هم پكيج هاي جذابي در اون قرار داديم و هم كادوهاي مناسبي كه ميتونيد انتخاب كنيد و به پكيج خودتون اضافه كنيد رو ميتونيد اونجا پيدا كنيد .

7yxj_c3.jpg

 

كادو ولنتاين براي دختر

زيورآلات ؛ از اونجايي كه اكثر خانم ها سخت پسندند، تو انتخاب كادو براي خانم ها بايد بيشتر حوصله كنيد! و البته كادويي كه خانم ها هيچ وقت ازش سير نميشن، مشخصا جواهرات و زيورآلاته! برند نگار و شمسه به وضوح اين مسئله رو در نظر گرفتن و اكسسوري‌ها و محصولات تزييني خاص و البته با كيفيتي رو طراحي و توليد ميكنن.

 

 

 

 

 

گل ؛ گل يكي از بهترين و رمانتيك ترين كادوهاي تمام تاريخه . ولنتاين بدون گل – چه يك شاخه و چه يك دسته يا يك بسته ! – يك چيزي كم داره . مخصوصا اگر براي خانم هاي قصد خريد داريد گل رو فراموش نكنيد ! در موبوكادو يك برند خوب و لاكچري گل داريم به اسم Golgift كه علاوه بر اينكه گل رو خيلي عالي بسته بندي و تزيين ميكنه ، همراهش شكلات و عروسك هم قرار ميده و بسته هاي خلاقانه و باحالي درست ميكنه .

 

 

 

 

  

عروسك ؛  عروسك ولنتاين معمولا خرس تدي هستش ، اما كلا كادو دادن هر نوع عروسك در اين موقعيت عاليه . اگر براي يك آقا پسر كادوي ولنتاين ميخريد يك عروسك بامزه و ترجيحا شبيه خودش پيدا كنيد ! ، اگر هم براي يك خانم جوان عروسك ميخريد هم يك عروسك تزييني زيبا بخريد .

اين خرس هزار كيلويي هاي چيني رو خواهشا بي خيال بشيد ، چون به نظر مياد بيشتر از اينكه عشقتون رو بخواهيد تحت تاثير قرار بديد ، در فكر تحت تاثير قرار دادن فروشنده و افراد توي خيابان هستيد !

براي خريد عروسك ، پيشنهادات خوبي از برندهاي عروسك حاضر در موبوكادو مثل ليندا و پرنوش داريم . در زير بعضي از عروسك هاي پيشنهاديشون رو ببينيد .

 

 

 

 كادو ولنتاين براي پسر

شكلات ؛ شكلات هم معمولا پاي ثابت تمام ولنتاين هاست و انتخاب مناسبيه ، مخصوصا هم كه اگر براي ولنتاين شخصي سازي شده باشه . شكلات هاي برند شوكو برند رو حتما ببينيد ، انتخاب هاي خوبي براي ولنتاين و همچنين مناسبت هاي ديگه هستند .

 

براي ولنتاين چي نخريم ؟

سوال خيلي خوبيه كه جوابش دايره كادوها و هدايايي كه ميتونيد بخريد رو خيلي محدود ميكنه !

لباس نخريد ! لباس شايد براي تولد خوب باشه اما انتخاب خيلي بديه براي ولنتاين !

لوازم آرايش نخريد ! مرسي كه به فكريد ، اما لطفا سعي نكنيد با يك سياست ساده لوحانه ساده ولنتاين رو جمع و جور كنيد !

لوازم الكترونيكي نخريد ! (همچنين لوازم جانبي) موبايل ، هندزفري و قاب خيلي باحالن ، اما نه براي ولنتاين

لوازم منزل نخريد ! ( هيچ وقتتتتتتت !!! ) شايد ساده لوحانه به نظر بياد اما بعضي آقايون ديده شده كه براي عشقشون كاسه بشقاب هم خريدند . برادر من اين ها رو بذار يك زمان ديگه .

 

 

پيشنهادات موبوكادو براي ولنتاين ؛

براي اينكه شما راحتتر انتخاب كنيد ، هميشه بايد به خاطر داشته باشيد كه ولنتاين و روز تولد و ... بهانه هايي هستند براي شاد بودن . براي فراموش كردن مشكلات . براي داشتن انرژي بيشتر . پس تا جايي كه ميتونيم اين مراسم رو پرحرارت برگزار كنيم و جدي بگيريم. سعيد فرزامي.

 

 

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب كنيم؟

۴۲ بازديد

هديه تبليغاتي مناسب را چطور انتخاب كنيم؟

 

اكثر شركت ها محصولات تبليغاتي را براي مشتريان، رويدادها و چشم اندازها خريد مي كنند. آنها در واقع بيانگر زندگي شركت است و آنها كاري رو انجام مي دهند. در مقايسه با ساير بخش ها هر وقت به بيان هزينه هر عدد مي رسيم بخش هاي تبليغاتي اغلب برنده هستند.

براي مثال: انستيتو ويژه تبليغات متوجه شده است كه ميانگين ارزش تاثير هر تي شرت براي شركت 0.005 سنت است، تبليغات تلوزيوني چطور ؟ هر تاثير آنها 0.019 سنت است.

اما همه محصولات تبليغاتي تاثير برابري ندارند، چطور مي توانيد اطمينان حاصل كنيد كه آيتم هاي تبليغاتي شما حتما به هدف مي رسند.

 

هدف شما چيست؟

مي خواهيد به چه چيزي دست پيدا كنيد؟ چطور مي خواهيد آن آيتم را توزيع كنيد؟ چه فعاليتهاي براي خريد هداياي تبليغاتي داريد كه دربرگيرنده استراتژي بازاريابي و پيام شركت شما باشد؟ چطور اين موفقيت را اندازه گيري مي كنيد؟

بدون يك برنامه روشن و درك چگونگي ادغام اين محصولات با برنامه بازاريابي شما، عملا بخش قابل توجهي از بودجه بازاريابي شما به هدر مي رود و اينكه آشغالداني پشت ساختمان شما يك چشم انداز يا يك مشتري نيست.

 

مناسب بودن شخص با هديه تبليغاتي:

هدف آيتم تبليغاتي شما چه كسي است؟ محصولي را كه خودتان مي پسنديد انتخاب نكنيد چيزي را انتخاب كنيد كه مخاطبان شما مي خواهند. اطمينان حاصل كنيد آن هديه مناسب هدف شما باشد. شما مي توانيد چيزهاي مختلفي به مشتريان نسبت به چشم اندازهايي كه داريد بدهيد و شما بايد پيام هاي متفاوتي براي مشتريان خود داشته باشيد نسبت به مردمي كه از شما خريد نكرده اند. بنابراين به دنبال هديه خاص باشيد.

 

به يك PROMO-ITEMRUT نرويد:

بعضي از شركت ها بخش هاي تبليغاتي امضا دار دارند كه بايد بر روي آنها تجديد نظر كنند. مشتريان احتمالا قبلا يكبار با شما برخورد داشته اند ، بسياري از چشم اندازها ممكن است حداقل باشند اگر آنها در خط لوله باشند آنها حتما خواهند بود، چيزهاي جديد و متفاوت هر زمان تاثير تازه اي دارند.

 

تمركز FOCUS:

به هر كسي كه با شما ملاقات مي كنند هديه تبليغاتي ندهيد حتي اگر آنها پارامترهاي مخاطبان شما را داشته باشند.

هدف دقيق براي بزرگترين هدف، به عنوان مثال: دادن هديه به هر شخصي كه از غرفه شما بازديد مي كنيد منجر به كاهش ارزش آن هديه مي شود.

 

دادن و گرفتن GIVE and get:

اطمينان حاصل كنيد كه شما اطلاعات تماس هر شخصي را كه از شما هديه دريافت مي كند را داريد، مشتريان فعلي يا گذشته همه آنها را تنظيم كنيد. اما اگر تلاش مي كنيد براي جذب چشم اندازهاي جديد، دادن چيزي بدون گرفتن چيزي در برگشت، آن را اشتباه انجام مي دهد.

 

چيزهاي مفيد انتخاب كنيد:

چيزي راانتخاب كنيد كه مخاطبان شما تا زماني كه ممكن باشد از آن هديه استفاده كنند. به دنبال هداياي تبليغاتي جديد باشيد.

يك تحقيق نشان مي دهد كه استفاده از هداياي تبليغاتي ، 69 درصد علاقه به برند تجاري شما را بالا مي برد و 84 درصد باعث افزايش تاثير نام تجاري شما مي شود و بدليل هر بار استفاده مشتريان از اين هديه در معرض ديد ديگران قرار ميگيرد همين باعث افزايش پاداش براي شما مي شود.

 

شامل دعوت به عمل يا فراخوان include a call to action:

هديه تبليغاتي بايد قابل استفاده، هدفمند و متناسب با استراتژي باشد. اما اگر راهي را براي عمل به مشتري ندهيد آن شكست مي خورد.

اطلاعات تماس شما بايد شامل : برند، آدرس سايت ، شماره تماس، QR كد و شعار باشد.

 

مسائل كيفيت Quality matters:

آيتم هاي تبليغاتي، تاثير برند پايدار را ترك مي كنند.

عرضه هداياي ارزان و بي كيفيت بدتراز اين است كه چيزي را هديه ندهيد، جهت گيري دقيق به كيفيت هم مرتبط است.

هر مدركي كه از فروشنده دريافت مي كنيد را بررسي كنيد آيا همه چيز روشن و آسان براي خواندن است؟ آيا شماره تماس درست است؟غلط املايي ندارد؟

براي اطمينان بيشتر مدرك را براي چندين جفت چشم ديگر بفرستيد.

 

 

·هداياي تبليغاتي ديجيتال:

امروزه با پيشرفت تكنولوژي و اختراع وسايل الكترونيكي جديد، هداياي ديجيتال جزو پرطرفدارترين زيرمجموعه هداياي تبليغاتي مي باشد. اين دسته شامل جديدترين كالاهاي الكترونيكي با قابليت شخصي سازي و چاپ اختصاصي مي باشد.

1- فلش مموري :

فلش مموري نيز مي‌تواند به عنوان يكي از  هداياي تبليغاتي ديجيتال جهت مطرح كردن برند شما مورد استفاده قرار بگيرد؛ زيرا با وجود گسترده شدن تكنولوژي امروزه بيشتر اطلاعات در بين افراد از طريق فلش مموري ها به اشتراك گذاشته مي‌شود. از اين رو فلش مموري به عنوان يك وسيله پر كاربرد مي‌تواند يكي از بهترين هداياي تبليغاتي براي كسب و كار شما در نظر گرفته شود. اين دسته شامل انواع فلشهاي زير مي باشد :

• فلش مموري اختصاصي

• فلش مموري كريستالي

• فلش مموري كارتي

• فلش مموري چرمي

• فلش مموري خودكار

• فلش مموري فلزي

• فلش مموري چوبي

• فلش مموري لاكچري

• فلش مموري OTG

 

2- پاور بانك :

خريد پاور بانك ارزان كه بيشتر به عنوان هداياي تبليغاتي نمايشگاه براي جذب مشتريان ارائه مي‌شود. يكي از بهترين و خلاقانه‌ترين وسايل براي جذب مشتري‌هاي بيشتر براي شركت شما مي‌باشد؛ زيرا با گسترش روز افزون استفاده از تلفن‌هاي همراه هوشمند، استفاده از پاور بانك نيز براي شارژ گوشي رونق بسياري پيدا كرده است. حك آرم شركت شما بر روي پاور بانك به علت استفاده مداوم از اين وسيله علاوه بر اين كه داراي جنبه تبليغاتي است، مي‌تواند نام شركت شما را هميشه در خاطر مشتري محفوظ نگه دارد.

3- اسپيكر بلوتوث :

اسپيكر بلوتوث قدرتمند، باندهاي اكتيو و پسيو، ميكروفن هاي فوق العاده، اسپيكرهاي قابل حمل بي نظير، تنها بخشي از اين نوع اسپيكرها مي باشد. كافيست مقداري قيمت محصول را چشم پوشي كنيد تا برترين اسپيكر كامل قرن را در دستان خود حس كنيد.

4- موس تبليغاتي :

امروزه كامپيوتر جزيى از زندگى بشر شده است. كار با اين وسيله بدون موس تقريبا غير ممكن است. بنابراين موس تبليغاتى تبديل به يكى از كاربردى ترين هداياى تبليغاتى شده است. اين دسته شامل با كيفيت ترين انواع موس اپتيكال بى سيم بلوتوث و با سيم و امكان چاپ و تبليغات اختصاصى بر روى بدنه مى باشد.

 

5 روز حرف آخر را ببينيد تا كنكورتان را متحول كنيد

۴۸ بازديد

5 روز با حرف آخر ، پاسخگويي به 20 درصد كنكور

q5fx_m2.jpg

روز با حرف آخر را ببينيد تا كنكورتان را متحول كنيد

پكيج 5 روز با حرف آخر كه 20 درصد كنكور مي باشد تهيه شده توسط تمامي اساتيد موسسه حرف آخر مي باشد كه شما دانش آموزان با ديدن 30 ساعت تدريس مي توانيد 40 تست قطعي كنكور را پاسخ دهيد. همين طور در پايان روز آخر با دادن آزمون جامع مشكلات خود را برطرف خواهيد كرد. مبلغ اين پكيج فقط براي هزينه ارسال بوده و شما بابت تدريس هاي اين منبع هيچ مبلغي را پرداخت نخواهيد كرد.

براي دريافت 5 روز با حرف آخر به قسمت هديه هاي وبسايت مركزي حرف آخر به آدرس https://harfehakhar.co  مراجعه كنيد

پكيج 5 روز با حرف آخر رايگان هست؟

جا دارد تشكري از تيم موسسه حرف آخر داشته باشيم بابت اين موضوع كه در راستاي عدالت آموزشي اين پكيج را فقط با هزينه ارسال در اختيار دانش آموزان قرار مي دهد. در انتخاب محصول و خريد آن يكي از مهم ترين فاكتور ها براي خانواده هزينه محصول مي باشد و اين فرصتي براي سود جويي افراد در اين زمينه فراهم مي كند. از طرفي بسياري از موسسات با هزينه هاي گزاف و وعده هاي پوچ سعي در انتقال اطلاعات خود دارند. اما موسسه حرف آخر با پكيج 5 روز با حرف آخر سعي در انتقال قسمتي از مفاهيم مهم كنكوري بصورت رايگان مي باشد.

چرا 5 روز با حرف آخر ؟

5 روز با حرف آخر اسمي است كه موسسه حرف آخر براي اين پكيج انتخاب كرده است چون شما با برنامه پنج روزه حرف آخر به حداقل آمادگي ?? درصد تمامي دروس كنكوري خواهد رسيد. سوال پيش مي آيد كه آيا فقط تدريس دروس در اين پكيج قرار دارد ؟ بايد بگويم خير اين پكيج يك پكيج ويژه بوده كه ويژگي‌ هاي آن را بيان خواهيم كرد. شما براي خريد لباس اول به فروشگاه رفته و لباس را انتخاب و بررسي مي كنيد. اين پكيج هم نوعي به عنوان نمونه كار موسسه حرف آخر در اختيار شما قرار خواهد گرفت.

محتواي پكيج 5 روز با حرف آخر

  • تدريس كامل تمامي دروس كنكوري
  • رسيدن به آمادگي حداقل ?? درصدي در هر درس
  • وجود آزمونك در پايان هر روز
  • آزمون ويژه حرف آخر در پايان روز پنجم براي محك زدن دانش آموز
  • صحبت هاي رتبه برتر ها در خلال تدريس اساتيد
  • صحبت هاي انگيزشي پوريا مظفريان براي شما دانش آموزان عزيز

آيا اين پكيج كتاب كار نيز دارد؟

شما با دريافت پكيج 5 روز با حرف آخر  يك كتاب كار دريافت خواهيد كرد كه ديگر وقت شما بابت نوشتن خلاصه و نكته ها نشود چون تمامي اسلايدهاي تدريس شده و آزمونها در اين كتاب كار گنجانده شده است. از طرفي خلاصه نويسي زيست نيز در قالب الگو تا رتبه زيست نيز در اين كتاب كار وجود دارد.اين كتاب كار بصورت رايگان در كنار پكيج براي شما ارسال مي شود.

همراه درس آزمون نيز داشته باشيد

بله جاي تعجب نيست ما در برنامه 5 روز با حرف آخر خود در پايان هر روز از مباحث تدريس شده در هر روز، ده سوال براي آزمون براي شما طراحي كرده‌ايم با اين تفاوت كه تمامي سوالات براي شما توسط اساتيد حل شده و شما با ديدن پاسخ تك تك سوالات مشكلات خود را برطرف مي كنيد. بعد پنج روز ??? سوال كلي براي آزمون براي شما آماده شده تا در آخر ? روز با دادن آزمون خود را محك زده و مشكلات خود را با پاسخ نما برطرف كنيد.

سرفصل هاي تدريس شده در پكيج 5 روز با حرف آخر

روز اول

  • زيست(جذب مواد در روده)
  • شيمي(تبديل واحد يك ماده)
  • فيزيك(آينه تخت-مدار كيفي)
  • زبان(شرطي ها+رابطه افعال)
  • ديني(توحيد شناسي وقضا و قدر)

روز دوم

  • زيست(پانكراس وديابت)
  • شيمي(محلول ها)
  • رياضي(تركيب توابع)
  • ادبيات(انواع نقش دستوري)
  • زبان(ترتيب صفات+مرجع ضمير)

روز سوم

  • زيست(قلب و نوار قلب)
  • شيمي(تبديل واحد دو ماده)
  • رياضي(ريشه ها و راس تابع درجه)

روز چهارم

  • زيست(گلبول قرمز و كبد)
  • فيزيك(قوانين اوليه مدار)
  • ادبيات(نوع جمله)
  • رياضي(حل نامعادلات و الگو)

روز پنجم

  • زيست (تيروئيد)
  • فيزيك(لوله هاي u شكل)
  • ديني(قيامت و تحليل حديث و آيه)
  • ادبيات(گروه اسمي)
  • عربي(ترجمه)

صحبت هاي انگيزشي

يكي از قسمت هاي مهم براي آموزش يك دانش آموز وجود يك مشاور در كنار دانش آموز است. شما در اين پكيج با صحبت هاي انگيزشي پوريا مظفريان روز خود را شروع خواهيد كرد. در هر 5 روز اول فيلم انگيزشي ببينيد بعد درس را شروع كنيد. تمامي دانش آموزان در مسير كنكور نياز به انگيزه دارن و ما در اين پنج روز براي شما اين مشكل را حل كرديم شما با دريافت اين پكيج از صحبت هاي پوريا مظفريان استفاده كرده و ديگر نگران انگيزه دادن به خود نباشيد.

صحبت هاي رتبه برتر ها انگيزه اي براي دانش آموزان

كنكور يعني استفاده از نكات و تجربه‌هاي افراد موفق ما در خلال تدريس ها صحبت هاي رتبه برتر ها را در مورد هر درس و رتبه و ميزان درصدي كه در اين درس ها گرفته اند را براي شما تهيه كرده ايم تا بدانيد هيچ درصدي با حرف آخر غيرممكن نيست حتي شمايي كه هنوز هيچ درسي را نخوانده ايد. در كنار آموزش هر درس صحبت هاي رتبه برتر هاي همان درس براي شما گنجانده شده تا بدانيد هيچ درصدي با حرف آخر غير ممكن نيست.

تطابق هاي 100 درصدي!!!!!!

هر ساله بعد از كنكور موسسه حرف آخر سوالات حل شده توسط اساتيد در پكيج هاي آموزشي را با سوالات كنكور مورد بررسي قرار داده تا تطابق سوالات موسسه با سوالات كنكور مشخص شود. ما در كنار اين موارد ذكر شده براي شما دانش آموزان تطابق هاي 100 درصد سوالات موسسه را با سوالات كنكور قرار داديم تا بدانيد با ديدن اين پكيج ها مي توانيد مثل رتبه برتر هاي ذكر شده شما هم يكي از رتبه هاي موسسه حرف آخر باشيد.

چرا موسسه حرف آخر

كدام يك از موسسات براي دانش آموز خود ?? ساعت تدريس را به صورت رايگان همراه آزمون (در قالب پكيج 5 روز با حرف آخر) فرستاده تا دانش آموزان با ديدن پكيج به حداقل حد درسي مورد نظر خود برسند. موسسه حرف آخر براي شما دانش آموزان اين امكان را فراهم كرده تا بتوانيد با ديدن اين پكيج با ديد باز تصميم گرفته و در اين شرايط اقتصادي هزينه زيادي را متحمل نشويد

.ويژگي هايي كه در اين پكيج براي شما دانش آموزان جمع آوري شده باعث شده تا دانش آموزان همگام با تلاش خود هدف خود را شناسايي كرده تا براي رسيدن به هدف از بهترين منابع كنكوري استفاده كنند.

به نقل از وبسايت رسمي حرف آخر و بر گرفته از مقاله 5 روز با حرف آخر ، پاسخگويي به 20 درصد كنكور