جمعه ۱۴ اردیبهشت ۰۳

راه حل و تمرین های خارق العاده کوچک کردن شکم

۲۰ بازديد

کوچک کردن شکم یکی از مهمترین مسائل، برای داشتن تناسب اندام است. زیبایی اندام در بسیاری از موارد به داشتن شکمی صاف و تخت وابسته است. برای داشتن شکم کوچک و همینطور خوش فرم جلوه کردن لباس بر تن که در پی آن سلامتی نیز حاصل خواهد شد، لازم به پیش گرفتن راهکارهایی است  که بدون تردید ورزش کردن و کالری سوزی د فعالیت هوازی اصلی ترین و شاه کلید رسیدن به این هدف زیبا می باشد.

ما در این متن، این راهکارها را برایتان کنار یکدیگر گردآوری کرده‌ایم. همراه ما باشید تا به طور کامل هر یک از آنها را برایتان بیان کنیم.

 

کوچک کردن شکم؛ دغدغه بزرگی نیست

 

امروزه برای داشتن تناسب اندام راهکارهای بسیار موثری مشخص شده است. وقتی فرد مصمم شود و اراده قوی برای خوش اندام شدن داشته باشد، تقریبا نیمی از مسیر برای دست یافتن به آنرا طی کرده است.

زیرا تنها می‌توان با رعایت چند نکته کلیدی به این منظور دست یافت. تغییراتی در سبک زندگی که بسیار سطحی و آسان هستند طی چند ماه، می‌تواند تاثیرات چشمگیری را برای فرد بروز دهد.

 

مطالب مرتبط با کوچک کردن شکم

 

گزینه‌های مختلفی طی سال‌های اخیر برای داشتن تناسب اندام و کوچک کردن شکم ارائه شده است که یکی از آنها عمل‌های جراحی محسوب می‌شود. با وجود اینکه این جراحی‌ها به سرعت سبب تناسب اندام می‌شوند، ممکن است آسیب‌های جدی را برای بدن به همراه داشته باشند.

اما هستند افرادی که بدون انجام هرگونه عمل روی بدن خود، سعی بر ایجاد تناسب اندام و کوچک کردن شکم می‌کنند. در این متن موارد مناسبی برای همه افراد ارائه کرده‌ایم که بسیار موثر هستند و به بهتر شدن تناسب اندام کمک خواهند کرد.

 

چگونه از ناحیه شکم لاغر شویم؟

 

دغدغه مهم برای رفتن به مهمانی و مراسم‌های دورهمی، ممکن است زیبا بودن لباس در تن باشد که به همین دلیل نیاز به کوچک کردن شکم ایجاد می‌شود.

البته که سلامتی مهم‌تر از فرم اندام است اما اگر کمی با خودمان رو راست باشیم، پی می‌بریم که هیچوقت پیروی از روند تغذیه‌ای سالم به نسبت نیازهای بدن، در کنار فعالیت بدنی روزانه که کیفیت عمر را افزایش می‌دهد، چربی شکمی را ایجاد نمی‌کند.

بهتر است قبل از اعتماد به رژیم‌های کوتاه مدت که قول کاهش وزن در بازه زمانی کوتاه را می‌دهند، از راهکارهایی که در این متن برای کوچک کردن شکم ارائه شده است کمک گرفت.

همچنینی مقالات مفیدی را در مجله سلامتی و تندرستی ماورای سلامت در این باره یافته ایم که می توانید آن ها را نیز مطالعه کنید.

 

اعتدال در مصرف کربوهیدرات

 

اکثر غذاهایی که مصرف می‌شوند به عنوان وعده‌های اصلی حاوی مقدار زیادی کربوهیدرات هستند. البته که بدن برای بازسازی بسیاری از بافت‌های خود و تامین انرژی نیاز به دریافت کربوهیدرات دارد.

پس این موضوع نشان می‌دهد که به هیچ وجه نباید مصرف آنها قطع شود. تنها بهتر است در حد اعتدال مصرف شوند و ترجیحا از غلات سبوس‌دار و کامل استفاده شود.

برای کمتر کردن مصرف کربوهیدرات می‌توان از انواع سالاد میوه و سبزیجات که فیبر بالایی دارند به عنوان پیش غذا و همینطور نوشیدن یک لیوان آب، نیم ساعت قبل از غذا استفاده کرد. از این طریق کربوهیدرات کمتری به بدن خواهد رسید.

 

قطع مصرف شیرینی‌جات و قند

 

برای رسیدن قند مورد نیاز بدن حتما نباید از قندهای مصنوعی استفاده کرد. توجه به این نکته که مصرف میوه‌ها و میوه خشک می‌تواند قند مورد نیاز بدن را تامین کند نکته ضروری است که بهتر است در نظر گرفته شود.

اگر از بزرگ بودن شکم خود ناراحت هستید باید با زیاده روی در مصرف شیرینی‌جات، کیک خامه‌ای، نوشابه‌های قندی و گازدار و همینطور انواع آبنبات‌ها، خداحافظی کنید.

 

مصرف پروتئین بیشتر

 

با کاهش وزن کلی می‌توان به کوچک کردن شکم نیز منجر شد. برای این منظور بهتر است از پروتئین بیشتری استفاده کرد تا بدن به جای سوخت عضلات بدن، از پروتئین دریافتی انرژی مورد نیاز را تامین کند.

منابع پروتئینی مانند تخم مرغ، انواع غذاهای دریایی، انواع حبوبات و گوشت‌ قرمز یا سفید منابعی غنی از پروتئین هستند که بهتر است در برنامه روزانه گنجانده شوند.

 

مصرف بیشتر انواع میوه و سبزیجات

 

از آنجایی که سبزیجات فرایند چربی سوزی را معکوس می‌کنند، برای رسیدن به کاهش وزن و از بین رفتن چربی‌های شکمی، بسیار موثر هستند.

از این رو بهتر است از میوه و سبزیجات بیشتری برای کوچک کردن شکم استفاده کرد و از آنها به عنوان پیش غذا و یا میان وعده‌ها استفاده کرد. نکته مهمی که این راهکار به همراه دارد، این است که از ایجاد یبوست جلوگیری می‌شود.

 

آب کردن سریع شکم و پهلو با ورزش

 

برای داشتن شکم تخت بهتر است روزانه بین 40 دقیقه الی 1 ساعت فعالیت بدنی منظم و ورزش هوازی انجام شود. بهترین ورزش‌ها برای از بین بردن چربی‌های اطراف کمر شامل موارد زیر می‌شود:

 

چگونگی بهره از ورزش برای کوچک کردن شکم

 

بهتر است دقت شود که برای نتیجه بهتر و سوزاندن چربی‌ها، کوچک کردن شکم و پهلوها، بهتر است تا یک ساعت قبل از انجام حرکات ورزشی غذای سنگین مصرف نشود.

در ادامه آن نیز بعد از تمام شدن فعالیت بدنی باید تا 2 ساعت از خوردن غذا با کالری بالا پرهیز شود. زیرا ممکن است بیشتر جذب بدن شود و بدتر موجب بالا رفتن وزن شود. از انواع میوه و سبزیجات، آب و آبمیوه‌های طبیعی می‌توان برای جلوگیری از ضعف و گرسنه شدن حین تمرین استفاده کرد.

 

حذف چربی‌های غیر مفید

 

مصرف چربی بیش از حد از جمله مواردی است که برای افزایش وزن کل بدن و چربی اطراف شکم بسیار تاثیرگذار است. به همین منظور باید سعی کرد تا از مصرف چربی‌های اشباع که اغلب از چربی‌های حیوانی حاصل می‌شوند، پرهیز کرد.

جایگزین کردن روغن‌های گیاهی مهمترین گام برای حذف چربی‌های بد به شمار می‌روند. استفاده از روغن زیتون، روغن کانولا و روغن نارگیل بهترین گام برای دریافت چربی خوب است.

از طرفی دیگر بهتر است انواع سس که چربی زیادی دارند مانند سس مایونز از رژیم غذایی به طور کلی حذف شوند و به جای آنها از لیمو ترش تازه، سرکه و روغن زیتون برای مزه دار کردن سالاد استفاده شوند.

 

هیدراته نگه داشتن بدن و مصرف آب

 

شاید نوشیدن آب راهبردی بسیار سطحی باشد اما برای سیر ماندن و تامین بسیاری از مواد مغذی مورد نیاز بدن کافی است تا در طول روز از 8 الی 12 لیوان آب مصرف کرد.

این موضوع علاوه بر اینکه به دوری از ریزه‌خواری کمک می‌کند و فرد را سیر نگه می‌دارد، می‌تواند به پیشگیری از چروک شدن پوست و شل نشدن پوست بر اثر کاهش سایز، منجر شود.

 

زمان مناسب برای وعده‌های غذایی

 

اگر خواهان کوچک کردن شکم هستید، باید غذا خوردن بعد از ساعت 21 به بعد شب را ممنوع کنید. علاوه بر این موضوع لازم به ذکر است که بهتر است صبحانه را زود تر و قبل از ساعت 9 میل کرد و تا زمان ناهار از میان وعده‌های سبک مانند انواع میوه و سبزیجات، لبنیات کم چرب، میوه خشک و همینطور آجیل و انواع مغزها بهره‌مند شد.

 

اندازه وعده‌های غذایی

 

در وعده‌های غذایی اصلی نباید حجم زیادی از مواد غذایی را وارد بدن کرد. بهتر است وعده‌های اصلی را تقسیم کنید و از غذا با مقدار کم، در تعداد وعده‌های مختلف استفاده کنید. میان وعده‌ها می‌توانند کمک بسیار زیادی را در کاهش وزن کلی بدن و کوچک کردن شکم را به همراه داشته باشند.

 

 

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=22fb18dd-d468-4793-8508-011bd004f5c6

https://ez*******.cityu.edu.hk/login?url=https://mavarayesalamat.ir/

http://entrance-exam.net/forum/members/wesleycruz1.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:WesleyCruz1

https://www.pubpub.org/user/wesley-cruz-2

https://bbs.pku.edu.cn/v2/jump-to.php?url=https://mavarayesalamat.ir/

https://connect.nl.edu/NLU-Strategic-Plan-2011-2016/blog/Lists/Comments/AllComments.aspx

https://gitlab.bsc.es/WesleyCruz1

 

 

پایان نامه ارشد (تطبیق اصل آزادی قرارداد )

۱۶ بازديد

کلمات کلیدی حاکمیت اراده، آزادی اراده، آزادی قرارداد، العقود تابعه للقصود



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

پایان نامه ارشد (تطبیق اصل آزادی قرارداد )

پایان نامه ارشد( بررسی فقهی نکاح با اهل کتاب )

۱۹ بازديد

بررسی فقهی نکاح با اهل کتاب



برای توضیحات بیشتر بر روی عنوان زیر کلیک کنید

پایان نامه ارشد( بررسی فقهی نکاح با اهل کتاب )

خرید لگو اصل ارزان

۱۹ بازديد

مزیت بازی کردن کودک با لگو تقویت عضلات انگشت و مچ دست کودک پرورش خلاقیت و قوه تخیل کودک و هم چنین عملی ساختن آنها گسترش دایره لغات کودک و اطلاعات عمومی او از طریق خلق سازه های مختلف چون قطار، کامیون، هواپیما و یا مفاهیمی چون رنگ های مختلف پرورش قوه داستان سازی و قدرت بیان کودک از طریق ساخت سناریو برای بازی خود (کودکان عادت دارند در حین بازی کردن با خود صحبت کنند) عدم خستگی و دلزدگی کودک از بازی کردن با آن افزایش دقت و هماهنگی میان چشم ها و دست ها سازماندهی تفکرات کودک و عادت کردن به برقراری نظم در همه امور خود مقاوم بودن این بازی نسبت به شکستن و خراب شدن برای خرید لگو اصل ارزان میتوانین به سایت barlitoy مراجعه کنید.

Free and cute moral stories for kids

۱۸ بازديد

Free and cute moral stories for kids

 

 

Stella and the sun moral story for kids

 

 

z5_bmr5.jpg

 

once upon a time there was a cute girl named Stella who liked to climb everything. She was going up on the chair! She used to climb on the table and in short, she climbed on everything! She even climbed trees.

Stella wanted to climb so high that she could catch the sun with her little hands! One day, Stella’s parents took her to a very, very high mountain! Even though Stella became very tired on the way. She was was happy Because she knew that when she reached the top of the mountain, she would be very close to the sun and she thought that she could take it from the sky for herself.

After hours of climbing, Stella and her mother and father reached the top of the mountain! But the sun was still in the sky and Stella could not reach it. That’s why she turned to his father and said:
Dad! Can we take the sun home with us?

Stella’s father tried to take the sun, but after a little effort he said:
No! My hand does not touch the sun!

But suddenly a thought came to his mind! He said to Stella:
Maybe if you sit on my shoulder, you will reach it!

Stella sat on dad’s shoulders with her mother’s help. When Dad stopped, Stella was closer to the sun! Stella stretched her hand and stretched until finally she was able to hold the sun in her hand. Stella smiled happily! Now she could take the sun home to keep for herself! But as soon as Stella put the sun in her pocket, everything got dark and it started to get cold! But it didn’t matter to Stella! Because the sun was in her pocket and it warmed her! Stella was so happy that she didn’t notice any of this happening!
After playing with the sun for a while, Stella said:
We have to go back home so I can show the sun to my friends and play together!

A few hours later, when Stella and her parents arrived in the city, everyone in the city was sleeping, because it was night! Stella waited for a few more hours, but still it was not morning and no child came out of the house. All the houses were closed. All the flowers had faded and a cold wind was blowing.
When Stella saw that the morning did not come, she put the bright and luminous sun in the drawer and fell asleep!

A few hours later he woke up with a sound! The children were singing in the street! They read one poem after another:
It’s dark everywhere
how cold the weather is
I wish the sun would return to the sky
Golden and bright sun
where are you?
Maybe someone came
He took you and put you in his pocket!
kind sun
come back to the sky


 

 

See more moral kids stories on moonzia.com

 

 

Timmy, the king of jungle moral story for kids

 

 

 

In a green forest, many small and big animals lived. Every morning, when the sun rose, all the baby animals gathered by the river and played together! Then they would sit and eat the food that their mother had prepared.

Timmy was a little tiger cub who happily woke up every morning, took his food bowl, and went to the river! But when it was time to eat, he would always take his food dish and go behind the trees and eat secretly. One day when he was eating his food, he heard laughter! He looked behind him and saw baby lizard and baby lion laughing loudly!

Timmy asked angrily.
Why are you laughing?

The baby lion said:
Ah! Do you want me to give you some of my food to eat?

Baby lizard said:
Do you only eat so much with your big body?

Timmy was upset and ran home crying! When her mother saw her crying, she asked sadly:
Dear son! What happened?

Timmy cried:
Baby animals bring a lot of food with them every day! But I am an intelligent tiger cub; my food is the least!

His mother said:
Well, I will feed you as much as you like! Are you hungry?

Timmy said:
No!

His mother said:
So why are you crying?

Timmy said:
Because the kids make fun of me and say that I eat the least! They say that whoever eats more is stronger!

Timmy’s mother said:
It’s not like that, my son! Everyone eats as much as he can! They eat all the meat their father brings them every day, but you keep some of it in a safe place every day.

Timmy asked:
What does it mean? A safe place?

His mother said with a laugh.
You will understand what I mean later!

Days passed and passed until one day, the crow woke everyone up and said:
I have hot news! The king of the jungle has woken up! The race is on its way! What does the king think? All the people of the forest! Please, everyone, come to the shelter! We must go to see the lion king, the king of the jungle.

All the animals went to the big lion sanctuary with their babies! The lion came out of his shelter and said to the animals:
Today I want to choose the future king of the jungle.

All the animals were happy to hear this news. Lion continued:
But choosing the king of the jungle takes work. That’s why we have to hold a contest! Any baby animal that can bring the crown of the king of the jungle from inside the cave of the mountain will become the king of the jungle!

The next day, all the baby animals went to the high mountain with a small backpacks.

Timmy ‘s mother also put a food container in Timmy ‘s backpack and said to him:

Remember when I told you that you keep some of your food in a safe place every day?

Timmy said in surprise:
Yes!

His mother showed him the dish and said:
These are the same foods! When you reach the mountain, give this dish to Mr. Eagle!

Timmy asked:
Mr. Eagle?

His mother laughed and sent him to the high mountain!

When all the baby animals reached the mountain, they saw a giant and angry eagle standing in front of the cave door, not allowing anyone to enter the cave. He growled:
Baby animals! What have you brought me?

The baby animals looked at each other! But no one had anything to give Mr. Eagle! At the same time, Timmy took out the food container his mother had given him from his bag and gave it to Mr. Eagle! When Mr. Eagle saw the dish full of meat, his eyes sparkled, and he said:
What an intelligent baby tiger! You are allowed to enter the cave and take whatever you like!

 

 

Short stories for kids - free

۱۷ بازديد

Short stories for kids - free

 

 

Anti and Antolon story

 

 

z4_pmfi.jpg

 

One cold autumn day, a little ant named Anti wanted to take home a big piece of biscuit with all his might! He used to stand a little behind biscuit and push it. He would stand in front of it for a while and pull it with his hands and try to make it move!

As he was trying, one of his friends, whose name was Antolon, stood next to him and said:
Hello Anti! what are you doing? And when his eyes fell on the biscuit, he said:
Wow, what a big biscuit! It must be very heavy! Do you want me to help you?

Anti said:
No thanks! I can take it myself!

Antolone said:
This is very heavy! How are you going to take it alone? It is gonna be a hard work!

Anti said:
No! It is not difficult at all! I am very strong and I can handle it myself! Don’t you know that we ants can lift and move loads heavier than ourselves?!

Antolone said:
I did not say that you are not strong! By the way, you are very strong and powerful! And you are right! Ants can do this! But everything has a limit! For example, can we ants lift a big tree branch? Obviously we can’t! So we have to do our work together!

Anti said:
No need to cooperate! I always do my work myself and I don’t need anyone!

Antolone said:
OK! as you like! But if you need help, you can count on me!

Antolon left and Anti started pulling and pushing the biscuit again! It was almost noon and Antti still couldn’t shake the biscuit! He was very hungry! He said to himself:
Maybe if I eat a little of the biscuit, it will be lighter and I can move it! So he started eating biscuits!

When he was full, he looked at the biscuit and realized that its size had not shrunk too much! But he still stuck to his words and was not ready to ask anyone for help!

It was sunset and Sun went to sleep! Anti was tired, but he was only able to move the biscuit a little! That’s why he sat down on the floor and looked at the biscuit! He said to himself:
If I had accepted Antolon’s help in the morning, I would be sitting in my warm and soft house now!

But there was no one to help him! He looked around but did not see anyone! He looked above his head and suddenly he saw Busy, the little bee, flying! He called Busy and begged him to tell Antolon to come to his aid!

A few minutes passed and Anti was very cold! He was scared and thought that maybe Antolon was upset with his behavior in the morning and didn’t want to come to his aid!

 

 

 

Panda’s magic pencil story

 

 

One sunny day, little panda was tidying his room and putting his books inside the shelf. He would put some books that he had not yet read in front of him so that he could read them sooner.

When he was tidying up under his bed, he suddenly hit a big colored pencil. He took it out from under the bed and looked at it. He did not remember that he had such a large pencil before! He thought to himself:
Maybe I lost this pencil a long time ago and that’s why I don’t remember it!

That’s why he put the pencil on the table and went to arrange the rest of his room! After eating lunch, little panda decided to draw! He wanted to use his big pencil! He had a craving for a big delicious cake, so he painted a beautiful cake and when he was done, he blew on the drawing to remove the crayon powder from it. But suddenly a cake appeared on the table! The little panda was a little scared at first, but when he looked closer, he realized that this was the same cake he had painted.

He slowly moved his hand forward and ate a piece of it. It was very delicious! At that moment, a great thought came to the little panda’s mind! He could draw any food he wanted so that he could and eat it!

From that day on, the little panda painted and ate everything he wanted, such as chocolate, chips, ice cream and puffs, and even very fatty foods such as pizza and lasagna!

It went on like this for a while and the little panda had gained a lot of weight. He was walking very hard and could not fit in the chair in his room anymore!

His belly had grown so much and had come forward that he could no longer see his legs! Until one day after eating a piece of pizza that he had painted, he had a severe stomachache! He got dizzy and fell to the ground!

When he opened his eyes, Dr. Goat was standing above him! He said to the little panda:
You ate too much! From now on, you should be careful about what you eat and you should exercise!

When Doctor Goat left, Little Panda took a look at his own image in the mirror! and He was very surprised! He was very fat! Big belly and big hands and feet! He got so upset!
Now he understood why he walks so hard and can’t play with his friends like before! From that day on, the little panda started to exercise and eat healthy food! Once he wanted to throw away his magic pencil! But he thought to himself:
Why should I throw it away?! I can paint healthy foods with it! Like apples, oranges, lettuce and broccoli!

Every day that passed, the little panda got healthier and felt better! He had turned into the same cute and beautiful little panda and could play with his friends again!

One day when he was coming back from the game, he went to take the magic pencil and draw a fruit with it, but no matter what he looked, he couldn’t find it! That magic pencil disappeared as suddenly as it was found! But the little panda was very happy and promised himself to eat every food in measure from then on! Even if it is very tasty.

mooniza

 

هاردنر پلی آمین چیست

۲۰ بازديد

هاردنر پلی آمین چیست

 

هاردنر که به عنوان عامل پخت و یا سخت کننده نیز شناخته می‌شود جزیی است که برای پخت رزین اپوکسی مورد استفاده قرار می‌گیرد. تعداد زیادی هاردنر برای پخت رزین اپوکسی استفاده می‌شود که یکی از متداول ترین آنها هاردنرهای پایه آمینی است. هاردنرهای نوع آمین از آمونیاک (NH?)  تشکیل شده‌اند که بر اساس تعداد آمین در مولکول به گروهایی از جمله مونو آمین، دی آمین، تری آمین یا پلی آمین تقسیم می‌شوند و بر اساس نوع هیدروکربن موجود شامل انواعی مثل آلیفاتیک، سیکلوآلیفاتیک، آروماتیک، آمین اصلاح شده و … می‌باشند و هرکدام خواص و کاربردهای منحصر بفرد خود را دارند.

 

در این مقاله به هاردنر نوع پلی آمین خواهیم پرداخت:

 

هاردنر پلی آمین  (Polyamine Hardener) جزیی از خانواده‌ی هاردنرهای نوع آمین است که در ساختار خود چندین گروه آمینی دارد و معمولا  برای پخت اپوکسی در دمای اتاق استفاده می‌شود.

 

رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمینی هر دو بصورت مایع هستند که وقتی با یکدیگر ترکیب می‌شوند، در دمای اتاق واکنش داده و اتصالات عرضی بین این دو ماده شیمیایی تشکیل می‌شود. وقتی تعدادی از این اتصالات عرضی شکل گرفت سیستم به حالت ژل در آمده و در ادامه با تکمیل شدن اتصالات سیستم به حالت جامد در آمده و اصطلاحا پخته می‌شود.

ویژگی‌های هاردنر پلی آمین

هاردنر پلی آمید ??????هاردنر پلی آمین

    مقاومت شیمیایی مناسب، مقاومت در برابر انواع اسیدها و بازها

    معمولا بی رنگ و شفاف

    مقاومت در برابر عوامل خورنده

    مقاومت مکانیکی

    بهبود مقاومت در برابر سایش و همچنین خراش

    چسبندگی بالا به بستر

    پخت  سریع در دمای محیط و حتی دماهای پایین تر از آن

    دوام و ماندگاری بالا

    مقاومت الکتریکی مناسب

    ویسکوزیته کم

 

کاربردهای هاردنر پلی آمین

 

هاردنر پلی آمین در تولید انواع محصولات اپوکسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

هاردنر پلی آمین، معمولا موجب بهبود سختی فیلم، مقاومت در برابر سایش، حرارت و مقاومت شیمیایی می‌شود. همچنین استفاده از هاردنر پلی آمین خاصیت مقاومت در برابر میکروب‌ها و مقاومت به کفپوش اپوکسی می‌بخشد که آن را برای استفاده به عنوان کفپوش‌های مختلف از جمله کفپوش بیمارستانی، صنعتی، آشپزخانه، رستوران و… به گزینه‌ای مناسب تبدیل کرده است.

 

از سویی دیگر مقاومت دی الکتریک بالای این هاردنر موجب انتخاب آن به عنوان هاردنر برای تولید کفپوش‌های آنتی استاتیک و کانداکتیو شده است. اما نکته مهم این است که پلی آمین مقاومت پایینی در برابر تابش نور آفتاب و اشعه UV  از خود نشان می‌دهد. به همین دلیل پیشنهاد می‌گردد از کفپوش اپوکسی با هاردنر پلی آمین در محیط‌های بسته استفاده شود.

 

از دیگر کاربردهای هاردنر پلی آمین می‌توان به چسب‌ها، پوشش‌های بدون حلال، جداره‌های تانک‌ها و عایق اشاره کرد.

بیمه شخص ثالث: تعریف، پوشش‌ها و اهمیت آن

۱۹ بازديد

بیمه شخص ثالث: تعریف، پوشش‌ها و اهمیت آن

 

در رانندگی، اتفاقات خطرناکی مانند آتش‌سوزی، سرقت و آسیب به سرنشینان خودرو ممکن است رخ دهند. در صورتی که با اینگونه حوادث مواجه شدید، بیمه خودرو می‌تواند به شما در کاهش خسارت‌های خودرو و جبران هزینه‌های مربوط به درمان و خسارات به اموال کمک کند.

 

بیمه شخص ثالث، یکی از انواع بیمه خودرو است که بسیار مهم و ضروری است. در این بیمه، مالک وسیله نقلیه به عنوان شخص اول به شمار می‌آید (که در اکثر بیمه‌نامه‌ها با عنوان بیمه‌گزار شناخته می‌شود) و شرکت بیمه به عنوان شخص دوم (بیمه‌گر) متعهد به جبران هزینه‌ها طبق بیمه‌نامه است. شخص ثالث، فرد زیان‌دیده در حوادث رانندگی است (به معنای غیر از راننده مقصر).

z5_muv9.jpg

 

تعریف بیمه شخص ثالث

 

تعریف بیمه شخص ثالث بسیار مهم است، زیرا تمام اشخاصی که در یک حادثه تصادف، زیان مالی و جانی می‌بینند، تحت پوشش این بیمه قرار می‌گیرند. بیمه شخص ثالث، هزینه‌های مربوط به درمان، فوت و خسارات به اموال را جبران می‌کند. در صورتیک حادثه تصادف، راننده مقصر نیز می‌تواند از مزایای بیمه حوادث راننده که یک شاخه جدید از بیمه شخص ثالث به شمار می‌آید، استفاده کند. با این حال، باید توجه داشت که بیمه حوادث راننده، فقط زیان‌های جانی را به عهده می‌گیرد و در مقابلِ زیان‌های مالی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

 

دلیل نام گذاری بیمه شخص ثالث، ساختار این بیمه است. به عبارت دیگر، در این بیمه، شخص اول (مالک وسیله نقلیه)، شخص دوم (شرکت بیمه) و شخص سوم (فرد زیان‌دیده) حضور هستند. برای همین، این بیمه با نام شخص ثالث شناخته می‌شود.

 

اهمیت بیمه شخص ثالث در رانندگی بسیار زیاد است. در حوادث رانندگی، افراد مختلفی ممکن است زیان مالی و جانی ببینند و این بیمه می‌تواند کمک کند تا این افراد، حتی اگر راننده مقصر نباشند، خسارت‌های خود را جبران کنند. بیمه شخص ثالث، در مقایسه با بیمه خودرو و بیمه حوادث راننده، هزینه کمتری دارد و برای بسیاری از افراد، قابلیت دسترسی آسان‌تری دارد.

 

مطالب مفید دیگر در مورد بیمه ثالث ایران و قیمت بیمه ثالث ایران را میتوانید به صوررت مستمر دنبال نمایید. همچنین در صورت نیاز به قیمت بیمه ثالث و یا بدنه موارد استعلام بیمه ثالث ایران  و قیمت بیمه بدنه ایران را دنبال نمایید. دانش در مورد بیمه کمک میکند تا پوشش های مناسبتری از شرکت بیمه دریافت شود.

 

پوشش‌های مختلف بیمه شخص ثالث:

 

بیمه شخص ثالث پوشش‌های گسترده‌ای را برای افراد در بر دارد. در ادامه، به برخی از این پوشش‌ها اشاره خواهیم کرد:

 

1- جبران هزینه‌های مالی اشخاص ثالث در سوانح رانندگی و جبران هزینه‌ها: در صورتی که در یک حادثه تصادف، شما مسئول باشید، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت به اشخاص ثالث را پرداخت کنید.

 

2- جبران هزینه‌ها و خسارت‌های جانی به سرنشینان اتومبیل: در صورتی که در یک حادثه تصادف، سرنشینان خودروی شما، آسیب می‌بینند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به درمان و جبران خسارت‌های جانی آنان را پرداخت کنید.

 

3- پوشش در برابر آتش‌سوزی: بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما در جبران خسارت‌های مربوط به آتش‌سوزی که ممکن است به وسیله نقلیه شما وارد شود، کمک کند.

 

4- پوشش در برابر سرقت: در صورتی که وسیله نقلیه شما سرقت شود، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت‌های مالی به وسیله نقلیه را پرداخت کنید.

 

5- پوشش در برابر خسارت به اموال: در صورتی که در یک حادثه تصادف، وسیله نقلیه شما و یا اموال دیگری مانند ستون برق، دیوار و... آسیب می‌بینند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت‌های مالی به این اموال را پرداخت کنید.

 

6- پوشش در برابر آسیب به پنجره‌ها: در صورتی که در یک حادثه تصادف، پنجره‌های وسیله نقلیه شما آسیب می‌بینند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های جبران خسارت‌های مالی به پنجره‌های وسیله نقلیه را پرداخت کنید.

 

7- پوشش در برابر طوفان و سیلاب: در صورتی که وسیله نقلیه شما در طوفان یا سیلاب آسیب ببیند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت‌های مالی به وسیله نقلیه را پرداخت کنید.

 

8- پوشش در برابر تصادفات پارکینگ: در صورتی که وسیله نقلیه شما در حین پارک کردن، بادیوار، ستون، یا دیگر اجسامی برخورد کند و آسیب ببیند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت‌های مالی به این اجسام را پرداخت کنید.

 

9- پوشش در برابر تصادفات خودرویی با حیوانات: در صورتی که وسیله نقلیه شما در حین رانندگی با حیوانی برخورد کند و آسیب ببیند، بیمه شخص ثالث می‌تواند به شما کمک کند تا هزینه‌های مربوط به جبران خسارت‌های مالی به وسیله نقلیه را پرداخت کنید.

 

به عنوان یک راننده، بیمه شخص ثالث باید در نظر گرفته شود، زیرا این بیمه می‌تواند به شما در کاهش ریسک‌های مربوط به حوادث رانندگی کمک کند و برای شما و سایر افراد در صورت وقوع حوادث، مزایای مالی فراهم کند. با این حال، باید توجه داشت که بیمه شخص ثالث تنها پوششی برای خسارت‌های ایجاد شده برای افراد ثالث و خسارت‌های مالی به اموال است و در بسیاری از موارد، پوشش در برابر خسارت‌های جانی را ندارد. همچنین، بیمه شخص ثالث ممکن است پوشش‌های مختلفی را در بیمه‌نامه خود داشته باشد، بنابراز علاقه به این پوشش‌ها، باید با دقت به شرایط بیمه‌نامه توجه کنید و از پوشش‌ها و محدودیت‌هایی که در هر یک از آنها وجود دارد، آگاه باشید. همچنین، می‌توانید با مشاوران بیمه صحبت کرده و راهنمایی‌هایی درباره بیمه شخص ثالث دریافت کنید.

دکتر دیانا حسینی بهترین متخصص درمان زگیل تناسلی زنان در مشهد

۱۶ بازديد

زگیل تناسلی چیست ؟

از کجا می آید و با ما چه میکند ؟

در این پست که از کانال تگرام دکتر دیانا حسینی بهترین متخصص درمان زگیل تناسلی زنان در مشهد برداشته شده است قصد داریم همه چیز درباره زگیل تناسلی را شرح دهیم . از ایجاد تا درمان زگیل تناسلی.

علت به وجود آمدن زگیل تناسلی در زنان

همه افرادی که از نظر جنسی فعال هستند در برابر عوارض HPV از جمله زگیل تناسلی آسیب پذیر هستند

این علائم به این معنی است که شما ممکن است  زگیل تناسلی داشته باشید :

 یک یا تعداد بیشتر توده یا توده بدون درد در اطراف واژن، آلت تناسلی یا مقعد

 خارش یا خونریزی از ناحیه تناسلی یا مقعد

- شریک جنسی که زگیل تناسلی دارد، حتی اگر علائمی نداشته باشید.

ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) یکی از شایع ترین علل بیماری های مقاربتی در مردان و زنان در سراسر جهان، به ویژه در کشورهای در حال توسعه است. شایع ترین تظاهرات HPV در ناحیه تناسلی زگیل های آنوژنیتال یا کندیلوماتا آکومیناتا است.

 این ضایعات به صورت پاپول، ندول یا رشد نرم، رشته‌ای، صورتی، بی‌حرکت یا ساقه‌دار ظاهر می‌شوند. معمولاً رشد اگزوفیتی شبیه به گل کلم وجود دارد و معمولاً بدون علامت است.  

چند نکته در خصوص زگیل های تناسلی :

 بیش از نیمی از افراد فعال جنسی در طول زندگی خود به HPV آلوده می شوند.

بخش های تناسلی علیرغم خوش خیم بودن، به دلیل عدم درمان موثر، با بار بیماری و کاهش کیفیت زندگی همراه است.

 واکسن های پیشگیری کننده عفونت HPV که شایع ترین واکسن های پرخطر و کم خطر را هدف قرار می دهند، در برنامه ملی ایمن سازی بسیاری از کشورها در سال 2008 گنجانده شده اند.

مطالعات نشان می دهند که برنامه واکسیناسیون عمومی HPV در کاهش قابل توجه شیوع زگیل تناسلی در بین بیماران واجد شرایط واکسن در کشورهایی که به طور موثر برنامه واکسیناسیون را دنبال میکنند موثر بوده است.

زگیل تناسلی را بشناسیم ؟

زگیل تناسلی زائده های نرمی هستند که روی اندام تناسلی ظاهر می شوند.  آنها می توانند باعث درد، ناراحتی و خارش شوند. آنها یک عفونت مقاربتی (STI) هستند  که توسط سویه های کم خطر ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ایجاد می شود. بر اساس گزارش مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها (CDC)،  HPV  شایع ترین بیماری در بین همه بیماری های مقاربتی است.

در مورد تاثیر کاندوم در پیشگیری از زگیل تناسلی به این موضوع مهم دقت داشته باشید که کاندوم 100 درصد از انتقال زگیل تناسلی جلوگیری نمیکند، اما به طور قابل توجهی بار ویروسی را که وارد بدن می شود کاهش می دهد. با توجه به این نکته که اکثر افراد آلوده هیچ علامتی از عفونت ندارند ، پس استفاده از کاندوم میتواند شانس انتقال ویروس زگیل تناسلی را کاهش دهد. در اکثرمواقع سیستم ایمنی به تنهایی حریف ویروس زگیل تناسلی میشود و معمولاً در عرض 12 تا 18 ماه قادر به مقابله با این ویروس و حذف کامل آن از بدن است. البته که سلامت جسمی و تغذیه صحیح و موارد دیگری که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد نقش تعیین کننده در این که سیستم ایمنی وظیفه خود را به درستی انجام دهد دارد.

 

 

شیر آب ظرفشویی، همراه شما در آشپزخانه

۱۷ بازديد

شیر آب ظرفشویی، همراه شما در آشپزخانه

بی جهت نیست که شیر آب ظرفشویی پرکاربردترین شیرآلات بهداشتی در هر خانه ای در نظر گرفته می شود. از شستن صورت تا سبزی را می توان در زیر شیر ظرفشویی انجام داد. انواع شیر آشپزخانه در بازه قیمت گسترده تولید می شود که تمام سلیقه ها، بودجه ها و کاربردهای ممکن را پوشش می دهد. بعضی از انواع شیرآلات ظرفشویی، مانند شیرآلات لمسی و شیرآلات دارای کنترل گر صوتی، مدرن تر است و به دلیل تکنولوژی پیچیده تر قیمت بالاتری نیز دارد. در این مقاله کاربردهای شیر آب ظرفشویی، انواع مدرن آن و در نهایت نکات مهم در زمان خرید شیر سینک ظرفشویی بررسی شده است.

کاربردهای رسمی و غیر رسمی شیر آب ظرفشویی!

تا به حال به موارد مصرف شیر ظرفشویی در آشپزخانه دقت کرده اید؟ جدا از شستن ظروف، میوه و سبزی که کاربرد رسمی شیر ظرفشویی به حساب می آید، این شیرآلات کاربرد غیر رسمی نیز دارد! معمولاً بعد از کوچکترین تماس دست با چربی، مواد غذایی، گرد و خاک و... به شیر آشپزخانه مراجعه می شود! بعد از رسیدن به خانه به جای شستشوی دست و صورت در سرویس بهداشتی ممکن این کار در زیر شیر ظرفشویی انجام شود! بسیاری فرزند خردسال خود را در سینک ظرفشویی حمام می کنند! با انواع شیر سینک ظرفشویی جدید (دارای کنترل گر صوتی) نیز می توان مقدار مشخصی آب در دمای مورد نظر از شیر دریافت کرد! امّا شیرآلات ظرفشویی چطور همه این ها را ممکن کرده است؟!

pull_down_itchen_faucet_lipy.jpg

شیر ظرفشویی از مهمترین تجهیزات آشپزخانه است. دوام شیر ظرفشویی اهمیت بالایی دارد؛ چرا که در طول زمانی که فرد در خانه می گذراند، با شیر آشپزخانه سر و کار زیادی دارد. مدل های مختلف شیر ظرفشویی دارای ویژگی های منحصر به فرد خود هستند و هر یک برای استفاده خاصی طراحی شده اند. مثلا شیر ظرفشویی شاوری دارای شلنگی با قابلیت چرخش 360 درجه است؛ و یا شیر ظرفشویی فنری ارتفاع بلند و ظاهری شیک دارد. شیر ظرفشویی دوکاره علاوه بر خروجی آب اصلی، دارای خروجی آب تصفیه نیز هست. شیر ظرفشویی دیواری برای نصب بر روی دیوار مناسب است و فضای سینک را اشغال نمی کند. قیمت شیر ظرفشویی برحسب وزن، رنگ و طرح شیر سینک ظرفشویی متفاوت است.

انواع شیر آب ظرفشویی مدرن

شیر ظرفشویی در انواع بسیاری تولید می شود که هر کدام تکنولوژی خاصی دارد. با اینکه به کمک تمام این شیرآلات ظرفشویی می توان طیف گسترده ای از کارها را در آشپزخانه جلو برد، بعضی از مدل ها برای کاربردی خاص مناسب تر هستند. به دلیل همین تنوع نیز قیمت شیر آب ظرفشویی از شیر ظرفشویی ارزان تا لوکس را پوشش می دهد. در ادامه دو نوع از جذاب ترین و مدرن ترین انواع شیرآلات آشپزخانه معرفی شده اند.

شیر ظرفشویی لمسی

شیر ظرفشویی لمسی برای کاهش دردسر تمیز کردن شیرآلات آشپزخانه تولید شده است. می توانید این نوع شیر آب ظرفشویی را به واسطه تماس پشت دست یا ساعد با بخش معینی از شیر باز کنید. این تکنولوژی بسیار کاربردی است؛ چراکه بیشتر اوقات کف دست در آشپزخانه چرب یا پوشیده از مواد غذایی است و باعث کثیف شد شیر آب ظرفشویی در زمان باز کردن آب می شود. به کمک شیرآلات لمسی نیاز به تمیز کردن شیرآلات ظرفشویی کمتر می شود.

شیر ظرفشویی دارای کنترل گر صوتی

کار تکنولوزی به جایی رسیده است که شما می توانید با شیرآلات ظرفشویی خود حرف بزنید! بله، شیر ظرفشویی دارای قابلیت کنترل صوتی حرف شنوی بالایی دارد! شما می توانید به کمک دستیارهای صوتی مانند الکسا و گوگل از این شیر آب درخواست میزان مشخصی آب (در واحد دلخواه) و با دمای مورد نظر خود کنید: یک لیوان آب در دمای 18 درجه برای من بریز! قیمت این نوع شیر بالاتر از سایر انواع شیرآلات ظرفشویی است. اما برای کسی که بودجه خرید آن را دارد امکانات بسیار جذابی فراهم می آورد.

نکات مهم در زمان خرید شیر آب آشپزخانه

در زمان خرید شیر ظرفشویی نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • گارانتی معتبر: اهمیت گارانتی نیازی به توضیح ندارد! همین کافی است که گارانتی ممکن است روزی شما را از دردسر نجات دهد، به شرط آنکه از شرکتی معتبر باشد.
  • ابعاد مناسب: شیر آب ظرفشویی باید ارتفاع مناسبی داشته باشد و یا از انواع شلنگدار باشد تا بتوانید ظروف بزرگ را به راحتی زیر آب آبکشی و کتری را آب کنید.
  • آشنایی با انواع شیر آب ظرفشویی: هر نوع شیر آشپزخانه برای مصرف خاصی مناسب تر است و به کمک این شناخت می توانید مناسب ترین آن ها، بر طبق کاربرد مورد نظرتان، را خریداری کنید.
  • جنس استاندارد: شیر ظرفشویی باید از جنس آلیاژ برنج استاندارد باشد تا علاوه بر قیمت مناسب، دوام و کیفیت بالایی نیز فراهم آورد.
  • طرح و رنگ شیر آب ظرفشویی: بسته به دکوراسیون و هارمونی رنگی آشپزخانه خود می توانید شیرآلاتی انتخاب کنید که مکمل این فضا باشد.
  • قیمت شیر آب ظرفشویی: قطعاً زمانی که قیمت شیر ظرفشویی در بودجه تعیین شده توسط شما قرار نداره نمی تواند از گزینه های خرید باشد. اما خبر خوب اینکه انواع شیر ظرفشویی ارزان قیمت با کیفیت و استاندارد نیز توسط برندهای سالم و معتبر تولید شده است. کافی است به دقت بررسی خود را در فضای آنلاین و آفلاین انجام دهید.

          منبع